27 вересня в рамках проекту «Десяте
відчуття або від співчуття до співпраці» в Музеї історії школи відбулось друге
заняття, присвячене знайомству з живописом. Оригінальний сценарій, який
розробили Кубанська Н.В., Соколенко О.М. та Петрикіна А.С. дав змогу працівникам музею
побачити творче втілення прийомів тифлопедагогіки у практику екскурсоводів
галерей, художніх музеїв.
Основна задача заняття – створення умов для всебічного знайомства з
живописними полотнами різних жанрів. Враховуючи той факт, що учасники групи (за
попередньою згодою) відмовились від візуального сприйняття, то перед
організаторами виникла проблема – як, засобами, прийомами тифлопедагогіки,
організувати відповідну роботу екскурсійних груп у художніх музеях.
У роботі було використано три художніх полотна: сюжетно-тематичне,
натюрморт та міський пейзаж.
Аналіз кожної картини відбувався за певним планом.
Невеличке полотно було представлене натюрмортом. Щоб зрозуміти, що зображено на картині учасники спочатку знайомились
з окремими предметами, слухали відповідний звуковий супровід.
Найскладнішим було завдання «Опис пейзажу» за допомогою набору природних
матеріалів та відповідних звуків. Створивши образ та описавши його, учасники
мали змогу порівняти його з оригіналом, який було також відтворено за допомогою
макету.
Немає коментарів:
Дописати коментар