вівторок, 4 жовтня 2016 р.

Художня галерея: спостереження, відчуття, досвід

27 вересня в рамках проекту «Десяте відчуття або від співчуття до співпраці» в Музеї історії школи відбулось друге заняття, присвячене знайомству з живописом. Оригінальний сценарій, який розробили Кубанська Н.В., Соколенко О.М. та   Петрикіна А.С. дав змогу працівникам музею побачити творче втілення прийомів тифлопедагогіки у практику екскурсоводів галерей, художніх музеїв.
Основна задача заняття – створення умов для всебічного знайомства з живописними полотнами різних жанрів. Враховуючи той факт, що учасники групи (за попередньою згодою) відмовились від візуального сприйняття, то перед організаторами виникла проблема – як, засобами, прийомами тифлопедагогіки, організувати відповідну роботу екскурсійних груп у художніх музеях.
У роботі було використано три художніх полотна: сюжетно-тематичне, натюрморт та міський пейзаж.
Аналіз кожної картини відбувався за певним планом.
Невеличке полотно було представлене натюрмортом. Щоб зрозуміти, що зображено на картині учасники спочатку знайомились з окремими предметами, слухали відповідний звуковий супровід.


Найскладнішим було завдання «Опис пейзажу» за допомогою набору природних матеріалів та відповідних звуків. Створивши образ та описавши його, учасники мали змогу порівняти його з оригіналом, який було також відтворено за допомогою макету.








Немає коментарів:

Дописати коментар