Логіка вас приведе з точки А в точку Б. Уява приведе вас куди завгодно. А.Ейнштейн
середа, 19 жовтня 2016 р.
четвер, 13 жовтня 2016 р.
На передодні свята...
12 жовтня на базі Музею історії закладу та за підтримки шкільної бібліотеки пройшла зустріч із науковим співробітником Харківської обласної бібліотеки для дітей.
Тема зустрічі: "Свято 14 жовтня часів козацької доби". Вихованці ознайомилися із історичними фактами, які яскраво змалювали побут, звичаї та феномен козаків-лицарів України. На зустрічі були присутні учні 3-8 класів.
Тема зустрічі: "Свято 14 жовтня часів козацької доби". Вихованці ознайомилися із історичними фактами, які яскраво змалювали побут, звичаї та феномен козаків-лицарів України. На зустрічі були присутні учні 3-8 класів.
вівторок, 11 жовтня 2016 р.
Другий етап завершено!!!
7 жовтня на базі музею навчально-виховного комплексу
імені В.Г.Короленка відбулось четверте заняття у рамках проекту «Десяте
відчуття або від співчуття - до співпраці».
Як і попередні тренінги, воно пройшло жваво та за дещо незвичайним
сценарієм.
Та все ж найголовнішим досягненням другого етапу, за
одностайним рішенням усіх учасників та гостей, є створення теплих та дружніх
стосунків між учнями загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 72 та вихованцями
НВК.
субота, 8 жовтня 2016 р.
До музею за емоціями
4 жовтня на базі навчально-виховного комплексу імені В.Г.Короленка відбувся третій музейний урок у рамках проекту «Десяте відчуття або від співчуття до співпраці». Творча група вчителів розробила тренінгове навчальне заняття з метою ознайомлення присутніх представників музеїв з можливими варіантами організації та проведення екскурсій для людей з вадами зору.
Всі присутні були в захваті від співпраці і атмосфери взаєморозуміння, що панувала впродовж уроку.
четвер, 6 жовтня 2016 р.
вівторок, 4 жовтня 2016 р.
Художня галерея: спостереження, відчуття, досвід
27 вересня в рамках проекту «Десяте
відчуття або від співчуття до співпраці» в Музеї історії школи відбулось друге
заняття, присвячене знайомству з живописом. Оригінальний сценарій, який
розробили Кубанська Н.В., Соколенко О.М. та Петрикіна А.С. дав змогу працівникам музею
побачити творче втілення прийомів тифлопедагогіки у практику екскурсоводів
галерей, художніх музеїв.
Основна задача заняття – створення умов для всебічного знайомства з
живописними полотнами різних жанрів. Враховуючи той факт, що учасники групи (за
попередньою згодою) відмовились від візуального сприйняття, то перед
організаторами виникла проблема – як, засобами, прийомами тифлопедагогіки,
організувати відповідну роботу екскурсійних груп у художніх музеях.
У роботі було використано три художніх полотна: сюжетно-тематичне,
натюрморт та міський пейзаж.
Аналіз кожної картини відбувався за певним планом.
Невеличке полотно було представлене натюрмортом. Щоб зрозуміти, що зображено на картині учасники спочатку знайомились
з окремими предметами, слухали відповідний звуковий супровід.
Найскладнішим було завдання «Опис пейзажу» за допомогою набору природних
матеріалів та відповідних звуків. Створивши образ та описавши його, учасники
мали змогу порівняти його з оригіналом, який було також відтворено за допомогою
макету.
понеділок, 26 вересня 2016 р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)