четвер, 13 жовтня 2016 р.

На передодні свята...

12 жовтня на базі Музею історії закладу та за підтримки шкільної бібліотеки пройшла зустріч із науковим співробітником Харківської обласної бібліотеки для дітей.
Тема зустрічі: "Свято 14 жовтня часів козацької доби". Вихованці ознайомилися із історичними фактами, які яскраво змалювали побут, звичаї та феномен козаків-лицарів України. На зустрічі були присутні учні 3-8 класів.




вівторок, 11 жовтня 2016 р.

Другий етап завершено!!!


7 жовтня на базі музею навчально-виховного комплексу імені В.Г.Короленка відбулось четверте заняття у рамках проекту «Десяте відчуття або від співчуття - до співпраці».
Як і попередні тренінги, воно пройшло жваво та за дещо незвичайним сценарієм.

Та все ж найголовнішим досягненням другого етапу, за одностайним рішенням усіх учасників та гостей, є створення теплих та дружніх стосунків між учнями загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 72 та вихованцями НВК.





субота, 8 жовтня 2016 р.

До музею за емоціями

4 жовтня на базі навчально-виховного комплексу імені В.Г.Короленка відбувся третій музейний урок у рамках проекту «Десяте відчуття або від співчуття до співпраці». Творча група вчителів розробила тренінгове навчальне заняття з метою ознайомлення присутніх представників музеїв з можливими варіантами організації та проведення екскурсій для людей з вадами зору.
Всі присутні були в захваті від співпраці і атмосфери взаєморозуміння, що панувала впродовж уроку.

вівторок, 4 жовтня 2016 р.

Художня галерея: спостереження, відчуття, досвід

27 вересня в рамках проекту «Десяте відчуття або від співчуття до співпраці» в Музеї історії школи відбулось друге заняття, присвячене знайомству з живописом. Оригінальний сценарій, який розробили Кубанська Н.В., Соколенко О.М. та   Петрикіна А.С. дав змогу працівникам музею побачити творче втілення прийомів тифлопедагогіки у практику екскурсоводів галерей, художніх музеїв.
Основна задача заняття – створення умов для всебічного знайомства з живописними полотнами різних жанрів. Враховуючи той факт, що учасники групи (за попередньою згодою) відмовились від візуального сприйняття, то перед організаторами виникла проблема – як, засобами, прийомами тифлопедагогіки, організувати відповідну роботу екскурсійних груп у художніх музеях.
У роботі було використано три художніх полотна: сюжетно-тематичне, натюрморт та міський пейзаж.
Аналіз кожної картини відбувався за певним планом.
Невеличке полотно було представлене натюрмортом. Щоб зрозуміти, що зображено на картині учасники спочатку знайомились з окремими предметами, слухали відповідний звуковий супровід.


Найскладнішим було завдання «Опис пейзажу» за допомогою набору природних матеріалів та відповідних звуків. Створивши образ та описавши його, учасники мали змогу порівняти його з оригіналом, який було також відтворено за допомогою макету.